Workshop-uri

Workshop I

Shop floor management. Cum utilizez oportunitățile?

Moderator: Ioana Bodogae, Consultant & Business Partner SC WSQR SRL 

Managementul de vârf al oricărei fabrici de producție are activități de ‘shop floor management’ , oamenii de succes creează, de asemenea, noi oportunități prin aceasta.
Care sunt elementele noțiunii de ‘shop floor management’? Cine-l face și cum poate aduce acesta calitate? Acestea și altele sunt întrebări la care vom lucra în timpul acestui workshop. Participanții vor avea ocazia să împărtășească modalități diferite de a aplica ‘shop floor management’ și vor învăța diferite metode de obținere a calității prin acesta

 

Workshop II

IATF 16949: 2016 – Experiențe practice

Moderator: Petra Cioran, Internal Auditor ThyssenKrupp Presta, Liechtenstein & Business Partner SC WSQR SRL

“După audit este ca înainte de audit! “
Trecerea la IATF 16949 va fi finalizată in septembrie 2018. Procesul de îmbunătăţire continuă a inceput odata cu trecerea la noul standard si are loc continuu. Acest lucru este valabil pentru toate părțile implicate, indiferent dacă acestea sunt companii din lanțul de aprovizionare sau organisme de certificare.

Scopul workshop-ului este de a pune accent pe diferite perspective ale cerintelor şi procedurilor în vederea conformării cu IATF 16949. Pornind de la acestea, în cadrul seminarului se vor găsi alte posibilități pentru implementarea în mod avantajos, a cerințelor IATF.

 

Workshop III

Cerințele specifice ale clientului. Cum ne descurcăm cu ele?

Moderator: Dana Stanciu, Quality Manager CIS Automotive SRL

Cerinţele specifice ale clientului reprezinta preocuparea noastră zilnică. Dar cum ne descurcăm cu ele?

Care sunt oportunităţile de a avea o înţelegere comună, interdisciplinara?

În acest workshop, printr-un schimb practic de experienţă, veți afla care pot fi şansele unei înţelegeri comune, aplicand aceste cerinţe în propria organizatie.
„Puteţi ignora calitatea, dar nu puteţi ignora consecinţele ignorării calităţii.”

 

Workshop IV

Investiția în dezvoltarea angajaților. Care sunt indicatorii cheie pentru succes?

Moderator: George Barbu, Training & Organisational Development Coordinator Somarest

Formarea este un proces continuu care se desfașoară atât intr-o sesiune, cât și pe tot parcursul vieții unei persoane.
Provocarea este intotdeauna de a ne asigura că resursele investite in acțiunile de formare, aduc un plus valoare organizației.
Acest workshop iși propune să clarifice problematica formării personalului pornind de la faza de nevoie reală identificată și ajungând până la o urmarire a impactului formării în activitatea zilnica, facilitând astfel deciziile de investiții în dezvoltarea angajaților.

Workshop V

Ceea ce facem este riscant. Ceea ce nu facem, la fel.Cum imi asigur procesul?

Moderator: Werner Seeger, Senior Consultant and Organisation & Personnel Development Coach

Riscurile și oportunitățile merg mână în mână.  Atât la slujbă cât și în viața de zi cu zi,  sunt în măsura de a lua zilnic decizii. Pe baza căror factori decid și ce influențează acțiunile mele?

Obiectiv
Participanții vor învăța în acest atelier ce trebuie luat în considerare într-un proces sustenabil  de abordare a riscurilor.

Astfel se poate :

-creste perceptia mediului inconjurator

-structura mai clar interactiunile si procesele de grup

-reflecta asupra propriei functii si a comunicarii individuale.